9. 12. 2007

Top Secret

Generální vynucený úklid dávno zapomenutých zákoutí často přinese nečekané objevy. Sice je na papíře, který mám před sebou, příslib mé smrti, pokud něco pronikne na veřejnost, ale obávám se, že tato doba je již dávno pryč. Takže pro ty co pamatují, zapomněli, nebo nikdy ani netušili... (autora nejmenuji, autor se pozná, nebo můžete hádat).

Cituji z oběžníku NK (tzv. New Kamino) - léta páně cca 2003

"Některým členům není moc milý Luke. Já ho vůbec neznám, a doopravdy nevím jaký je, ale podle vyprávění (někdy není dobré se řídit se podle informací z druhé ruky) není moc oblíbený díky svému osobnímu kouzlu a vystupování. Nějaké obtěžování členek NK si myslím žádá nějaká odvetná opatření. (...)
Můj návrh je takový: Ti nešťastní co znají Pískle (14 let, ženského rodu, neobyčejně otravná a vyskytující se občas v Cantině, a dychtící po nějakém starším chlapci a neustálé pozornosti), by ji klidně mohli přirovnat k Lukovi opačného pohlaví. Tak mě napadlo zabít dvě mouchy jednou ranou. Zároveň zabavit Luka i Pískle. Nějakým způsobem seznámit ty dva. Na Pískle mám email a kdybych chtěl, stačí jeden email a mám na ni i číslo. Na Luka má myslím číslo skoro každý. Takže já mám pouze jakousi představu, ale celkový plán skoro žádný. Jakýkoli návrh na celkový postup touto operací vítám."

Plán zřejmě selhal:). Doufám, že se autor nezlobí za uveřejnění, ale přišlo mi to vtipné. Kdepak je konec Pískleti...

A následuje několik desítek stránek nikdy nerealizovaného, nedopsaného scénáře... (tak si jen připomeňme, kdo že to měl jakou funkci)

Noční klub (podle knižní předlohy Jiřího Kulhánka)
  • režie - Blair
  • pomocná režie - Darth Bane
  • scénář - Blair
  • první pomocný scénárista - Carline (to jest moje sestra)
  • druhý pomocný scénárista - Lord
  • efekty - Cece+Blair
  • lokace - Lord
  • zvuk a hudba - Salla
osoby a obsazení
  • Hanako - Darth Zvěmi
  • Wries - Blair
  • Van Vren - Lord
  • Mr. Ho - Matrix
  • Postrach (má sestra k němu dopsala srdíčko) - Naar Treib
  • Helena Václavíková - Darth Zira
  • Jindřich Václavík - Luke
  • Vorožim - Sup
  • Janička - Salla
  • Holčička- Darth Zvěmi
  • Muž 1 - Sup
  • Muž 2 - Ondro-Wan
  • Rus 3 - Ondro-Wan
  • Rus 7 - Arianus
  • Kocour - Ziřina kočka
  • Králík - Scotty
(zbytek obsazení neuveden, ale myslím, že bychom teď našli vhodného kandidáta na Tobiáše)

Mimochodem, moje sestra si dala tu práci a celé torzo prvních scén okomentovala. Sem tam škrtla scénů, jinde zredukovala počet stmívaček do hvězdy a v neposlední řadě dokreslila smajlíky.

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Aaa, to bylo davno =) ... pamatuju si, ze se to probiralo na prvnim Silvestru, co jsem s vami vubec byla... to bylo davno *sniff, sniff* ach ta nostalgie :) ...
Vtipne je to XD (obsazeni Vaclavikovic klanu nema chybu)... kdyby slo o znovuobnoveni, jakoze kdovi, prosim taky rolicku XD ... i kdyz, slysela jsem, ze pry Hanako mela byt Padme :)
Kraasa :D A myslim si, ze ted bychom zbyle misto zaplacali s klidem, kdyz se okruh znamych... ehm, rozrostl :D (ackoliv takovy Matrix uz je nekde jinde :( )
BTW - vitej do rad uprchliku z blog.cz :D

Sid řekl(a)...

A jeste k Piskleti: Dle vseho se uklidnila, stala se z ni docela mila holka a vybrala si ze tri chlapu konecne jednoho a pokud se nic razantnejsiho nestalo, tak jsou stastne spolu :D

Cece řekl(a)...

Jóóó to byly časy... o kterých jsem slyšel jen z barvitých vyprávění tehdy ještě mladičkého Blaira :-) Pořád mlel o nějakém skvělém Nočním klubu... holt, já raději toho Patejla :-) Někde na disku bych možná našel scénář (bohužel asi bez komentářů :-( )