3. 1. 2009

Na začátku

Všichni se vehementně snaží naučit psát za datum rok 2009 a jak to vypadá se Sallou?

Silvestr
Tentokrát komorní, nicméně skvělý. Krom metra už v Praze zvládám jednu tramvajovou linku. Servírka se mě snažila přesvědčit, že mi nalila Cinzano. Byla to hruška, jak mi potvrdil pan vedoucí (kterýžto na půlnoc neplánoval ani striptýz). Na ulici jsem nechtěně přidala nějaké ty střepy. Nepřejela nás šalina, taxík, ani nás nezabily rachejtle. Ve 3 ráno s námi cestoval Pravda. Patrně. Když si vzpomenu na ten účet, moc bych si nevěřila. A i velkomoff se může mýlit.

Back home
Králík přežil, křeček též, jedna rybka dnes lekla. Čekala jsem horší bilanci. Místo staré televize, co o Vánocích umřela, přibyla nová. Plochá. Asi ji hodím z okna. Nesnáším propojování kabelů od čtyř různých přístrojů, které by spolu měly kooperovat.

Měla bych se učit...

Žádné komentáře: