11. 3. 2011

Val Gardena 2011

Už dlouho se mi nepovedlo jet na hory 2x za sezónu. God bless SDE!

Marmolada - nejvyšší hořa Dolomitů (3 343 m.n.m.)

Tentokrát to byla spíš "rodinná" akce jednoho našeho manažera, kam ale každoročně bere partu lidí od nás z firmy. V italském Ortisei uprostřed Dolomitů jsme měli základnu v jednom místním pronájmu (= několik nemovitostí se spoustou pokojů pro turisty).
Přes den se lyžovalo, v podvečer se vařilo a koukalo na filmy (Misfits, Ať žijí duchové...) a večer se pilo převážně víno a hrály se společenské hry (bang, aktivity).

Za 7 dní jsem najezdila něco málo přes 400 kilometrů. Jak jsem pochopila v Rakousku, s Michalem a Milanem se prostě jedna sjezdovka víc jak 2x nejede, takže jsme projezdili spousty propojených areálů a já se snažila celou dobu hlavně neztratit (což bylo ve změti bílého sněhu, modré oblohy a milionů lanovek docela těžké).

Příští rok si plánuju pořídit pořádné lyže! Žádná černá není dostatečně černá!

Obrazová dokumentace zde. Mě byste marně hledali, ale pár kolegů se mi občas do záběru vecpalo.

Žádné komentáře: