27. 3. 2008

Sem si dosaďte řadu sprostých slov

Někteří lidé se v práci nudí. Osazenstvo společnosti UPC toto řeší po svém. Zřejmě si myslí, že jejich klienti nemají rádi stereotyp, a tak sem tam naprosto překopou nabízené kanály (při troše štěstí svůj oblíbený po půl hodině hledání naladíte na druhé straně vlnového spektra). Do teď jsem to tolerovala a jen tiše nadávala, když jsem musela babičce každý čtvrtrok přeskládávat těch 30 programů. Jenže... jenže dnes jsem zjistila, že šáhli i do nepodřadných kanálů (s tí, že nás opustilo PRO7 a RTL2, jsem nějaký ten rok smířená) - obětí se stalo BBC Prime. Nechápu to. Místo něj je jakýsi paskvil DEKO, který se tváří jako reklama na IKEA. Na analogu ani stopy, na digitále také nic. A to jsem na něm v sobotu sledovala Doctora Who. Bravo, hlavně že naladíme Zone Romantica.

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jů, Zone Romantica!!! :D

Měl sem naprosto stejný problém u bábiny s Moravskobudějovickou kabelovou společností... Vlastně mám do teď ;)
Jinak TV nesleduji, bábinu pomalu učím projíždět video na internetu, takže s UPC problém nemám ;)

Ondrej Slinták řekl(a)...

Keby si mojej mame povedala, ze DEKO je paskvil tak s tebou vyrazi dvere, okno, hadze po tebe velke a tazke veci a potom mi zakaze sa s tebou bavit pod hrozbou pomalej smrti!

Sid řekl(a)...

Hmpf... tak v televizi už není až na malé světlé momenty už vůbec nic... přípomíná mi to, jak nám zrušili Cartoon Network. Jde to s televizí vepsí :P

Salla řekl(a)...

sid> svata pravda. Ja posledni dobou tydne krom zprav koukala jenom na BBC... a taky jsem zneuzivala tamni titulkovace k prekladu LoM. A mam smulu...