11. 5. 2008

Felix

Dnes ve 12 hodin k nám do rodiny přibyl nový člen. Se jmény jsme se natrápily, ale nakonec jsme se shodly, že Felix se na to malé ušaté torpédo hodí nejlépe. Kdybych byla buddhista, bylo by jasné, že se mi vrátila Ayla. Felix se narodil dva měsíc po její smrti. Skoro na den.
Králíci jsou plachá zvířátka, ale tohle chlupatý trdlo se už od začátku nechá hladit. Do teď nepoznal nic jiného než králíkárnu, momentálně mu patří už celý pokoj. Zas mám pro co žít...

Další fotky zde

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Krásný, rezavý, k zulíbání... Kdy bude kolaudačka? :D

Artoo řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Artoo řekl(a)...

Fešák!
Správně ušatý a nádherně rezavý:) Luxusní Králík :)

Cece řekl(a)...

No hezký je, více fotek, více akce! ;-)

Anonymní řekl(a)...

Jako zřejmě jeden z kandidátů na jeho bratříčky (či sestry?) jsem byl nucen shlédnout i další fotky tohoto malého stvoření, jenž má delší uši než já... No a mohu jednoznačně konstatovat, že se jedná o tvora velice roztomilého a hlavně sladkého a to je také důvod, proč jej nelze požít na slano s cibulkou a tudíž zde můj zájem končí ;)
Nicméně pokud by si "malého" dokázala vycvičit na nošení a používání lehčích zbraní, popř. alespoň na polní zásobování granáty, uznám tvoji lásku k těmto stvořením a začnu je též milovat, stejně jako své věrné kočičí pěšáky... Takový roztomiloučky slaďoučký králíček s nádherným kukučem jako má ten tvůj Felix těžko v nepříteli vyvolá obavy, ikdyž k němu právě ve zkutečnosti roztomile přiskakuje sebevražedné zvířátko naplněné semtexem :D