17. 10. 2008

Changes

Dneškem počínaje jde zase pár vzpomínek do uzamčené truhly, kde budou připomínat podstatnou část mého života. (aneb co nepřežije další přestavbu)

První plakát, co se na naší zdi objevil. Hádám z Brava, Popcornu nebo jiného inteligentního časopisu. Za zmínku stojí Death Star v levém horním rohu. Je z Levelu. Jediného Levelu, který jsem si kdy koupila a hned dvakrát. Byly tam obrázky z X-Wing Alliance. Z obou stran jedné stránky. Musela jsem je mít... Všechny!

Obi-Wan a Qui-Gon. Někdy z doby, kdy jsem začala kupovat místo Brava Cinemu. Nejhorší bylo přesvědčit nějakou oběť, aby mi věnovala plakát i ze své Cinemy. Mám takový dojem, že to byla spolužačka v deváté třídě a že se ho vzdala dobrovolně. Ruku do ohně za to teď nestrčím.

V roce 1999 k nám do dramaťáku přišel jeden klučina. Po nějaké době z něj vylezlo, že jeho táta pracuje v jakémsi skladu filmových plakátů. Donesl mi aktuální Epizodu I, ale od Staré trilogie měl jen po jednom kousku. Dal mi vybrat. Byl fakt moc hodnej, já bych to neudělala. (zprznění obrázky z krabiček Lega made by Salla)

Eurocon 2002, můj první Festival fantazie. Tradičně probíhající tehdy ještě trochem chaotická soutěž. O nějaké to zadní odměňované místo jsem se dělila se Starhawkem. Z rukou Sovoga jsem si převzala plakát a byla jsem šťastná.

Žádné komentáře: