10. 8. 2009

Commitment

Letos už podruhé jsem se rozhodla zkulturnit akvárium. První pokus nedopadl příliš úspěšně - z rybiček, co jsem dostala k Vánocům od sestry, se dneška dožila jedna. Následoval tedy výlet do Hornbachu, nákup rostlinstva (ano, poprvé jsem vyměnila ošklivé umělé kytky za živé) a těch nejobyčejnějších rybiček (neonky + gold molly). Počty raději psát nebudu, protože bych musela přiznat, že jednu neonku už dva dny nemohu najít a jednu jsem... našla.

Akvárko je v obyváku od dob mého otce. To první bylo malinké a rybičky v něm přežívaly poměrně dlouho. Hlavně dva velcí sumečci jmenující se Ferda a Ferda. Každá rybka měla jméno. Moje v dětství nejoblíbenější (taková unikátní) se jmenovala Dodger (po opičce z nějakého filmu). Pak mi bylo akvárko svěřeno. To znamená, že do něj přibyly krásné skaláry (Han a Leia, Mulder a Scully...) a to znamenalo konec tlupě neonek se zkráceným označením SG-1 a SG-2. Po skalárách mě uchvátily závojnatky, takže se nám tu objevil Ackbar (ta závojnatka měla jeho oči) a nakonec i zlatý Maul. Maul všechny přežil. Přežil i prasknutí akvária, takže se stal nejdražší rybičkou, co jsem kdy měla, protože jsem kvůli němu jela koupit nové. Přišlo to na víc než tisícovku. Maul už taky nežije. Po dvou letech temna, kdy nám tu jen stála voda, jsem se rozhodla opět kout obyváku oživit. Držte mi palce.


P.S. nedoporučuji nechávat zapnuté neponořené topítko.

Žádné komentáře: