14. 8. 2009

Salla the gardener

Rostliny mě nemají rády. A stejně mám na naší malé zahrádce svůj záhon, kde si pěstuju speciální odrůdy zeleniny - tedy baby petržel a baby mrkev (to musíte nahusto zasít, neprotrhávat, modlit se, aby jedno ze sta seminek vyklíčilo, a nakonec sklízet).

Pohleďte, zázrak!



Bohužel si zrovna můj záhon vybraly jako svůj hlavní stan mravenci, a tak jsem si musela své výpěstky vybojovat. Potvory kousaly. Doufám, že na ně nejsem alergická.
Mrkev nejím. Ale jednomu členu naší domácnosti to radost udělá vždy (pořádný foťák odjel na dovolenou na Šumavu společně s myčkou, pračkou a ledničkou).


2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Šikovná. Aspoň někdo má mrkev. Já dnes lítala po celým Zelňáku (nám letos nevyrostla) a tam mrkev nebyla nikde!!! Vlastně jo, ale té shnilotině se mrkev říkat nedá...

Anonymní řekl(a)...

A teĎ jsem si všimla... Mně šafránová chutnala. I ta curry kokos čokoláda byla dobrá (až na ten curry puch). Každopádně na report to není... To už spíš ta nutnost se před G. I. Joe ožrat a sledovat, jak Lord prochází dveřmi skrze příčku :D