3. 7. 2008

Nepršelo! Aneb 5 dní na FF 08

Tak jest. První, co mě zaskočilo, byla absence deště. Možná proto jsem podcenila výbavu a (svádějíc to na frišné Chotěbořské ranní hodiny) teď přemýšlím, kde sehnat nové tělo, kteréžto nedosahuje bodu varu.

Ale zpět k tématu. Když se teď koukám na fotky, které se začínají na internetu líhnout, tak si uvědomuji, že jsem vlastně nic nestihla. Přes den na deskovkách, večer s lidičkama, co mám ráda (když se vidíme jednou za půl roku, není příležitost se rozhádat).

Tentokrát jsem se zbaběle nepřipojila k výpravě (budu to svádět na absenci medovníku), ale uzmula jedno místo ve Willově autě. Domluva byla trochu kostrbatá, ale nakonec jsme se sešli u toho stejného McDonaldu. Jelikož bylo auto obsazeno samými podivnými existencemi, neposlouchalo se po cestě nic inteligentního, nýbrž metal. Před Chotěboří mě opustilo štěstí a zadní repráky začaly hrát stereo. Do areálu jsme vjížděli jak jinak než v doprovodu Imperial Marche.

Dále jen skratkovitě podle toho, na co si moje hlava vzpomene...

Fanfest
Myslím, že se promítání povedlo. Dokonce mi nepřišly filmy napodruhé o nic horší a Továrnu jsem zvládla třikrát. Povedlo se nalákat dost autorů a jsem za to ráda. Dokonce se na konci strhla i debata ohledně filmových triků. Možná by v budoucnu stálo za to uspořádat ji cíleně (!).

Deskovky
Naučila jsem se spoustu progresivních her - od sbírání vajíček, stavění soukromé ZOO, stavění věžiček, po sofistikované budování společnosti v pravěku a feudální hospodaření na rozlehlém pozemku. Kdo proboha tohle vymýšlí... a kdo si to tak v sobotu odpoledne u kávy zahraje?

Battlefront
Tak jsem ho přece jen vyzkoušela. Doma se k němu asi nedostanu, nemám nervy na to být v jednom kuse mrtvá. Takhle jsem ve výsledcích byla mezi umělou inteligencí, dokud nepřišla San a nepřekonala moji šikovnost. V turnaji ale naše sebevražedná taktika zvítězila nad CSWU. A to jsem spáchala jednou sebevraždu skokem z Bespinu, protože mi došly náboje v raketometu. Takový já jsem klon.

Filmy
Iron Man - skvělý, až na ty roboty. 14.7. jdeme na Hulka, tak jsem zvědavá
Královna Alžběta: Zlatý věk - utekla mi asi hodina úvodu a zbytek příliš nezaujal
Čingischán (Mongol) - také neoslnil, zosobňuji se s názorem ze Cinemy
Denní hlídka - Antona Goroděckého můžu vždycky. I když jsem ji viděla už několikrát, teď mi dávala větší smysl. Musím zjistit, zda opět neexistuje ruská a americká verze

A málem bych zapomněla! Stihla jsem i půlku druhých Lovců pokladů (první díl jsem neviděla) a musím se zeptat - nenašel už tohle město před padesáti lety Indiana Jones? (jen mimozemšťanů tam bylo pomálu - ale ti vlastně už odletěli)

Ubytování
Musím poděkovat Asawan, že byla ve správný čas na správném místě a získala jsem tak na dvě noci vstupenku do ráje (tedy pokoj s postelí a řekněme že bez hlodavců a cylonů).

Medovina
Muhehehehe (Ondrowan se našel ráno ve vlaku na Slovensko).

Poděkování
Děkuji
  • ještě jednou Asawan za ubytování
  • lidičkám, co zařídili projekci Doctora za... no za zařízení projekce Doctora
  • 501st za krásnou placku
  • Majorovi za odvoz na vlak
  • Lordovi za X-reporty, ze kterých jsem měla (nejen já) záchvat smíchu
  • klukům z ioberonu.cz za to, že se ujmou Fanfestu do budoucna
  • Ewanovi za nabídku přednášet o korejské filmové hudbě
  • Supovi za nápad objednávat přes Amazon
  • Discordovi za přivezení soundtracků z Amazonu (měl by zjistit, kolik že mu přesně dlužím, doma bylo uklizeno, takže už nikdy nic nenajdu) a jeho snahu obstarat mi jistou hru (již je na disku)
  • slečně Veronice za objevení Malibu
  • celebritě Johansonovi za to, že jsme s ním mohli dýchat jeden vzduch
  • Blairovi za vajíčka
  • infantilconu za diskotéku
  • Andymu za společnost v hluchých místech programu
  • a vlastně všem, co mi dali na chvíli zapomenout na realitu

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Měla jsi tam zůstat po celý týden. Nakonec jsme přece jenom zmokli. A ne jednou :)).