7. 8. 2008

The Dark Knight

Jen ve stručnosti...

1. hudba v závěrečné scéně připomíná Chevaliers De Sangreal
2. není to nejlepší film všech dob. Ale ať jsem se snažila namluvit si cokoli, nějakým způsobem z něj mám depresi... tudíž to nebude ani špatný film pokud se mnou dokáže takhle podle manipulovat
3. mě by vlastně stačil jen film o Bruce Waynovi... (za podmínky, kdyby ho hrál Bale)

... a naučila jsem se kouzlo s tužkou!

zapomněla jsem doma lístek, ergo jsem se hezky proběhla
promluvil na mě keř, ergo pořídíme pepřák


... a trochu obšírněji

  • množství děje by vystačilo na tři celovečeráky
  • Maggie Gyllenhaal je mnohem méně otravná než Katie Holmes, ale nějak mi pozdě docvaklo, že je to ta samá postava
  • realizmus nad realizmus. Musím konstatovat, že mi vůbec nepřišlo, že se nacházíme v komixu a to oceňuji.
  • a co se týče Ledgera... zvláštní pocit

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Me Dark Knight zklamal. Dobry film, spatna comicsova adaptace :(

Unknown řekl(a)...

Pořád namlsaný z Ironmana... ;)Ale máš pravdu... Byl to velmi dobrý film, ale něco tomu chybělo - právě ta comicsovost comicsové adaptace. :D

Taky z toho filmu mám deprese. A noční můry z Ledgera.

Cece řekl(a)...

Na mluvící keř by to chtělo nějaký BatParalyzér :-D

Unknown řekl(a)...

By mě docela zajímalo, co ti ten keř pověděl, když tě to donutilo pořídit si pepřák.

Salla řekl(a)...

Blair: jesteze komixy neprozivam:)

Bossi: co rekl netusim, ale v ten moment jsem si uvedomila, ze uz moc dlouho si rikam co-by-kdyby a je fajn mit po ruce nejakou jistotu nez teorii sebeobrany:)

Sid řekl(a)...

Salla> Na kterém nebožákovi jsi zkoušela trik s tužkou? :D *konečně už taky viděla*