4. 8. 2008

Život ve městě

Já si vlastně nemůžu stěžovat. V centru jsem za 10 minut pěšky, všude to mám stejně daleko, na každou fakultu MU se dostanu do 15 minut...
Jenže...
Hulákající odpromované inženýry překousnu. Na romské děti zavírající se do popelnic nevěřícně hledím. Holé lebky házející s popelnicemi před naším domem po celé silnici ve mně vyvolávají otázky o lidské debilitě. Ale dnes kolem 2 ráno jeden opilý inteligent zdemoloval plot přilehlé hospodské zahrádky, přiložil jej ke stěně domu (čímž zničil na dost místech novou fasádu) a jal se šplhat k nám do oken. První patro je fajn kvůli nákupům, ale jinak sux. Tak jsme tu do tří měli mejdan s policejním doprovodem. Takže až někde ve zprávách uslyšíte o člověku ubitém airsoftovou berettou, vězte, že mi nadobro ujely nervy.

(a to nemluvím o tom, že ta hospoda, kterou mám pod nohama, byla nedávno vykradena)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

A pak že u nás je to nebezpečné :D